Úvod
→ Poradenství pro Prestashop
Poradenství a konzultace pro Prestashop
S uvedením do provozu a následným provozováním e-shopu na aplikaci Prestashop souvisí několik důležitých úkonů. U standardních verzí provádíme:
- instalace Prestashopu na serveru (zprovoznění na FTP, práva adresářů, nahrátí MySQL databáze, přátelské URL)
- nastavení Prestashopu (čeština, platby a doprava, nákup, nastavení modulů...)
- přechod na HTTPS (zprovoznění SSL, nastavení potřebných přesměrování)
- implementace platebních systémů (GoPay, PayU, PaySec)
- převod dat do Prestashopu (převody dat mezi Prestashopy nebo z e-shopů Quickcart, Zencart, osCommerce)
- oprava chyb v Prestashopu (opravy více či méně častých chyb standardních verzí Prestashopu)
- úprava existujících modulů (úpravy dle požadavků provozovatele)
- tvorba modulů na zakázku (tvorba originálních modulů dle požadavků provozovatele)
- grafické úpravy Prestashopu (úpravy šablon na míru, tvorba grafických návrhů)
Pro realizaci jakýchkoli úprav si
přichystejte přístupy k e-shopu na
FTP, do
administrace, do PhpMyAdminu pro
správu MySQL databáze a nezapomeňte nastavit
práva pro zápis do adresářů a souborů pro daný FTP účet. Ceny prací viz.
ceník
Rady a tipy pro začínající
Před realizací
- proveďte důkladnou počáteční analýzu trhu
- velice důležitý je výběr prodáváného sortimentu
- zajistěte si spolehlivého dodavatele, který dodrží minimální dodací lhůty
- minimalizujte počáteční náklady a zprovozněte e-shop na jednoduché, přehledné ale zároveň výkonné aplikaci - bez měsíčních paušálů
- zajistěte včas kvalitní SEO optimalizaci a propagaci na internetu tzv. e-marketing
- jako provozovatel e-shopu budete správce osobních údajů, tudíž je nutné se zaregistrovat u Úřadu pro ochranu osobních údajů
Buďte důvěryhodní
- mějte ucelený profesionální design e-shopu, který vytváří první dojem
- zajistěte přehlednost jak celkovou, tak jednotlivých elementů
- nezapomeňte na viditelný a úplný kontakt na provozovatele
- dodržujte správný pravopis
- zbavte se překlepů ve veškerých textech
- vkládejte strukturovaný a srozumitelný obsah
- kontaktní e-mail zvolte na doméně e-shopu (info@mujobchod.cz)
Naučte se psát
- ucelenost a jednotnost prvků na všech stránkách vytváří z webu přehledný komplex
- nepřeplácavejte web obsahem
- vytvářejte dostatečné odsazení textů a elementů tak, aby se obsah nesléval dohromady
- nepoužívejte chytré fráze či marketingové termíny, nad kterými musí lidé hodně přemýšlet
- používejte vlastní texty, abyste se odlišili od konkurence
- vyhněte se opakování obsahu
- dostatečné mezery mezi řádky zlepšují čitelnost textu ve velkých blocích, uživatelé lépe navazují mezi řádky a neztrácejí se mezi nimi
- nepište dlouhé řádky, které uživatele unavují a vyčerpávají, na jednom řádku by mělo být max. 80 znaků
- necentrujte text, zubatý vzhled je pak velice rušivý
- vytvářejte dostatek odstavců