Náš pracovní postup
- obdržení požadavků (sepsání co nejkonkrétnějších požadavků či dotazů k poptávce)
- analýza a návrh řešení (navržení nejvhodnějších řešení k realizaci na základě obdržených požadavků)
- vyčíslení kalkulace (zkalkulování celé zakázky na základě požadavků a náročnosti navržených řešení)
- zaplacení zálohy (u zakázek převyšujících 5 000 Kč vybíráme 50% zálohu)
- podklady k designu (vyplnění dotazníku k designu, obdržení připadných graf. podkladů jako logo, fotky, letáky či jiné graf. materiály)
- výroba designu (realizace nápadu a sestavení designu do kompletního grafického návrhu)
- schválení designu (zaslání grafického návrhu, připomínkování zákazníkem, provedení případných požadovaných úprav)
- nakódování designu (nakódování schváleného designu do šablon příslušné aplikace)
- případné programování úprav (doprogramování případných požadovaných funkčních úprav)
- zprovoznění (zprovoznění e-shopu/webu/aplikace na serveru zákazníka, zaslání přístupových údajů)
- doladění, doprogramování (úpravy detailů, opravy případných chyb, doladění funkčních záležitostí)
- dofakturování zakázky (na základě celkové ceny provedených prací je zakázka, ponížená o případnou zálohu, fakturována)
Komunikace
- preferujeme komunikaci e-mailem, při které mají obě strany vše černé na bílém a veškerá historie komunikace je tudíž snadno dohledatelná
- na e-maily odpovídáme dle aktuálního pracovního vytížení, většinou max. do 2-3 pracovních dnů
- detaily záležitostí, konzultace nebo poradenství lze samozřejmě řesit i telefonicky v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.